Indmelding

Ind- og udmeldelse

Indmeldelse skal ske ved at skrive barnet på ventelisten til Holsted børnehave. I kan regne med at få svar retur på mail indenfor 1-3 hverdage. Hører I ikke noget, så tjek uønsket mail/spamfilter, det sker indimellem, at mails sendt fra os ender der. I er også velkomne til at kontakte os pr telefon.
Ca. tre måneder før barnet skal begynde, modtager I en endelig tilmelding i jeres fysiske postkasse .

Skriv dit barn på venteliste her.

Udmeldelse skal ske til børnehaven, med en måneds varsel til den 1. i måneden.

Opstart

I måneden før barnet skal begynde i børnehave, tager en voksen og et par børn fra stuen hjem til dagplejen og besøger det kommende børnehavebarn. Vi tilbyder også at komme i hjemmet, hvis  barnet ikke er i dagpleje. Det er rart for barnet at møde nye børn og voksne i trygge omgivelser. Vi oplever at det danner venskabsbånd børnene imellem og vi får opbygget et tidligt fællesskab.

Aflevering og afhentning

Børnehavens planlagte aktiviteter begynder normalt ved 9-tiden. Hvis dette tidspunkt passer Jer dårligt, kan I aftale nærmere med stuens personale. Det er vigtigt, at afleveringen er tryg for såvel barn som forældre og at der beregnes tid til at sige farvel. Kontakt altid en ansat fra stuen, så vi ved, at barnet er mødt. Orienter personalet, hvis der er ting, vi bør vide omkring barnet.
Når barnet hentes, så husk altid at sige farvel til en fra personalet. Hver eftermiddag lukkes én af stuerne kl. 15.30 (fredag kl. 15.00.) der vil derfor ikke altid være personale fra den stue, som barnet hører til. Hvis barnet bliver hentet af andre, end for os kendte nærmeste familie, er det nødvendigt, at vi får besked, så der ikke sker fejltagelser.

Du kan få mere information i vores velkomst flyer her.