Det siger forældre

"Vores familie har en historik i Holsted børnehave. Grundlaget for valget har været viden og kendskab til personalets engagement, åbne dialog og skabelse af trygge rammer. Den private børnehave lever op til mine forventninger om forudsigelighed og nærvær - men også variation i hverdagen.

Louisa Pedersen

"Det er en dejlig børnehave med masser af tryghed, nærværende voksne og de rigtige værdier som udeliv, kreativitet og plads til det enkelte barn."

Sandra Kludt

"Det er trygt, at aflevere mit barn i en mindre børnehave, hvor jeg oplever, at alle voksne kender alle børnene"

Sanne Olkjær

"Børnene er opdelt i mindre grupper, hvilket er med til at give en overskuelig og mere rolig hverdag med tid til vores barn"

Vibeke Hartmann

"Så endte vores tid i Holsted børnehave. vi takker for nogle dejlige år med de bedste pædagoger".

Gitte Jørgensen

"Skønt sted for både store og små:)"

Anja Friis Hansen